måndag 21 september 2009

Äntligen!


som Fylking sa...ja, ryktet är sant...i helgen blev jag äntligen 40! Gissa om jag har väntat :-) alla frågar ju hur det känns så jag kan ju inte annat än undra vad 17 som ska hända ;-) Men till min stora besvikelse...inget hände..jag är precis som vanligt :-) Sen kan man ju såklart undra vad som händer med mitt sidoprojekt. Målningen som sakta växer fram men spretar mer än någonsin. En förtäckt 40 årskris? Nja, snarare tidsbrist. Här står den i alla fall i hörnet bakom sonen på kalaset.

Nästa vecka ska jag förkovra mig :-) Lära mig ny teknik. Ska bli så kul och spännande! Sen drar jag direkt till vernissage och bokrelease i Göteborg. Jag på bokrelease! Alltså JAG är med i boken! Spännande!!! Jag kommer ladda upp bilder här direkt från telefonen, så kan ni inte komma så kan ni se vad som händer här på bloggen. Jisses vad jag gillar teknik ibland!






2 kommentarer:

  1. Grattis Mari!

    Teknik i all ära ,men ibland är det negativt. Man behöver inte gå på en utställning för man har redan "sett" den. Vad är det de sjunger i den där sången "...no more technology"?

    SvaraRadera
  2. Japp, men ibland är det bra vid långa avstånd. Sen den nya teknik jag ska förkovra mig inom är glasteknik:-) Nu ska det bli nya former av glas :-)

    SvaraRadera