fredag 25 september 2009

Here I am baby Signed, sealed, delivered, I´m yours

Japp, skulptur på väg till utställning. Och den är din om du vill. Besök bara utställningen i Göteborg som FAOS och Rosa bandet arrangerar tillsammans med Galleri Cosmopolitan. Den 3:e oktober! Jag kommer finnas där på vernissagedagen också och utställningen pågår i ca en månad. Här på bloggen kommer såklart bilder från vernissagen att läggas ut.


Here I am baby Signed, sealed, delivered, I´m yours!

Ingen bild på skulpturen? Nej, den får inte visas på bild eller på annat sätt offentligt innan utställningen. Hemligt hemligt :-)


Och så här kommer boken som släpps i samband med utställningen att se ut :-) Så kan ni inte köpa skulpturen så kan ni alltid köpa boken med bild på min skulptur och andra konstverk.




3 kommentarer:

  1. Spännande, jag gissar att den är röd och svart!

    SvaraRadera
  2. He he...den är orange, svart, lite röd och aningen skimrade grön :-) Min färgskala är ju inte allt för bred :-)

    SvaraRadera
  3. Nu fick jag dig att komma ut...Jag vet att Mari sitter på tåget ned till Göteborg och minns jag inte fel skulle skulpturen hållas hemlig ett litet tag till! Lycka till nu Mari och ta i med geldten!

    SvaraRadera