söndag 2 maj 2010

Synchronize and get the message out

Now there is some updates on my home page :-) Kind o wish for a new service that connect all the pages; Blogg, Facebook, homepage, Myspace, Twitter etc. If it also could synchronize the language it would be like a jackpot :-)
This text will be shared at Facebook so you can se my blogg and then go forward to my homepage, I skip Myspace and Twitter(for me they are no longer a priority) and of course I will link you from my homepage to the blogg... puh...and now Iám going to say the same thing in swedish..."på begäran" :-)

Nu finns det uppdateringar på min hemsida. Jag önskar det fanns en tjänst som knyter ihop alla olika sidor som blogg, Facebook, hemsida, Myspace, Twitter etc. Kunde den också med automatik ändra till rätt språk så skulle det vara en högvinst :-)
Den här texten kommer nu att delas på FB så du kan se min blogg och gå vidare till min hemsida. Jag hoppar över Myspace och Twitter, dom är inte längre prioriterade. Och såklart kommer jag länka dig från min hemsida till bloggen...puh... om det nu är den vägen du kommer in :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar