måndag 9 augusti 2010

Spring i benen

känns som om jag har det, spring i benen, senaste dagarna i alla fall :-D. Jag har dock inte bloggat på några dagar, det är fullt upp i verkstan för att fylla butiken på hemsidan. Planen är att öppna den igen den 1 sep med en massa nyheter :-) Där kommer jag framför allt att sälja mindre alster som är lätta att skicka. Men det är mycket jobb att fota alla nya alster, lägga upp priser, artikelnummer, frakt och betalningsrutiner. Man måste vara allkonstnär för att springa mellan ugn och dator :-)

I morgon ska jag plocka ner utställningen hos Naturum Borgsjö så vill ni se den är det sista chansen idag!


I lördags var jag också på Kvarndagen vid Haverö Strömmar. Alltid lika roligt och många besökare från olika delar av landet.


Läs artikel här





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar